donderdag 16 augustus 2012

About me tag

Heey!
Vandaag ga ik de about me tag doen, dit omdat ik nog maar net met mijn blog begonnen ben en jullie dus nog niet zo veel over mij weten. :)
Hope you enjoy!

Heb je een tweede naam?
Nee, ik heb geen tweede naam, en daar ben ik heel blij om want nu kom ik erachter dat veel van mijn vriendinnen SUPER gênante tweede namen hebben ^^
Tweede namen kunnen natuurlijk ook mooi zijn (:

Wat is je favoriete vak op school?
De meeste vakken waar je bij stil moet zitten op je stoel en niets mag zeggen behalve het antwoord op de vragen vind ik niet leuk maar P.O. vind ik helemaal fantastisch!

Wat is je favoriete drank?
Deze zomer heb ik echt genoten van verschillende soorten grenadine in ijskoud water.
Een heerlijke verfrissing toen ik op vakantie was.
Ook zelfgemaakte ice tea vind ik SUPER lekker!

Wat is je favoriete lied(jes) op dit moment?
Good time van Owl City en Carly Rae Jepsen vind ik een super leuk zomer liedje!
De clip vind ik helemaal geweldig, zo zou elk uitje met je vrienden moeten zijn (:
Ook Beauty and a Beat van Justin Bieber en Nicky Minaj vind ik leuk klinken. 
Eerst vond ik Justin Bieber zijn muziek niet zo goed maar nu hij zijn stijl aan het veranderen is vind ik ze echt super!

Hoe ga je jouw kinderen noemen?
Haha, nu heb ik daar nog geen idee van...
We zien later wel (:

Doe je aan sport?
Trampoline vind ik geweldig ^^

Favoriete boek?
Mijn favoriete boeken zijn absoluut zeker Hongerspelen, Vlammen en Spotgaai.
De laatste moet ik nog lezen maar na de eerste twee weet ik zeker dat hij ook geweldig gaat zijn!
(Hier komt waarschijnlijk nog een review van)

Favoriete kleur?
Heel lang erg lang was blauw mijn lievelingskleur (en dan vooral het blauw van heldere zeeën)
maar groen vind ik ook een heel mooie kleur.

Favoriet dier?
Ik hou gewoon van katten (:


Favoriet parfum?
Some Day van Justin Bieber vind ik héél lekker ruiken maar nu gebruik ik een normaal parfum van Yves Roches dat naar frambozen ruikt ;)

Favoriete vakantie?
Eigenlijk hou ik hélemaal niet van reizen maar éénmaal aangekomen heb ik het altijd naar mijn zin.
Mijn leukste vakantie is denk ik die van dit jaar, we hadden een super leuk huisje, super lieve eigenaars van dat huisje, en super leuke mede vakantiegangers.

Ben je afgestudeerd van de middelbare school?
Nee, ik zit nog op de middelbare school (:

Ben je ooit het land uit geweest?
Ja, elk jaar minsten twee keer.

Spreek je een andere taal?
Frans en Engels.
Ik wil heel graag Spaans kunnen praten dus misschien wil ik wel een jaartje in Spanje studeren later.

Wat is je favoriete winkel?
Het kruidvat zal altijd één van mijn favoriete winkels blijven om de leuke make-up lijnen die ze er hebben, hun haarproducten en het snoep :)
Ook de H&M is één van mijn favorieten omdat het de leukste modetrends heeft voor een betaalbare prijs.
Ik ga vaak naar de Hema, ook voor make-up en nagellak,...

Wat is je favoriete restaurant? 
Als ik op vakantie ben vind ik het leuk om naar verschillende restaurants te gaan. 
Het is leuk om te zien hoe gerechten zo van elkaar kunnen verschillen en meestal is het heel lekker.

Ga je graag naar school?
Om mijn vriendinnen zou ik zelfs in het weekend naar school willen gaan maar het vroege opstaan, in de les zitten vervelen, het na school dan nog studeren vind ik maar niks...
Soms heb ik van die dagen dat ik wakker word en denk "Nee, niet weer school"

Favoriete youtuber?
Dat is absoluut, 100% zeker VeraCamilla!
Ze maakt de leukste filmpjes over beauty, ik sta altijd te popelen tot er weer een nieuw filmpje van haar wordt geüpload.

Favoriete film?
Ik kijk heel graag naar films maar ik heb niet echt een favoriet...

Favoriete tv-show? 
Ik hou van tv-shows maar vind het altijd irritant als ik een aflevering mis, daarom koop ik liever de dvd-box dan kan ik kiezen wanneer ik ze kijk.
Ik kijk graag naar Glee en Degrassi.

Pc of Mac?
Bijden zijn oke (:

Welke gsm heb je?
Een Samsung, maar ben vergeten welke naam hij verder heeft :)


Hoe groot ben je?
Niet al te groot ^^

Wat vonden jullie van de tag?


7 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je reactie! ♥