vrijdag 7 september 2012

H&m Outfits 2


Heej iedereen,
Omdat ik bij mijn vorige H&M outfits-post vele leuke reacties heb gekregen heb ik besloten er een tweede te maken. In mijn vorige post toonde ik jullie twee outfits die jullie op school konden dragen. Ook deze twee   zijn erge chic maar toch comfortabel en kunnen dus ook perfect op school gedragen worden.
Enjoy!



Bij de eerste outfit heb ik voor een rok met leuke print gekozen en deze wat chiquer gemaakt met het hemd en de blazer. De accessoires maken deze outfit ook af.
1. blouse €14,95
2. rok €24,95
3. blazer €39,95
4. nagellak €3,95
5. oorhangers €3,95
6. hakken €29,95
7. riem €9,95
8. maillot €7,95
Deze totale outfit komt op €135,60

Voor deze outfit heb ik voor een broek gekozen omdat ik weet dat veel meiden zich daar comfortabeler in voelen dan in een rokje. Daarop een leuk shirtje met mooie kleuren en een iets langere blazer dan gewoonlijk. Ook heb bij deze outfit een haardonut bij gedaan. (8) Super makkelijk om in je haar te brengen en ook nog super mooi!
1. halsketting €4,95
2. truitje €24,95
3. blazer €19,95
4. handtas € 14,95
5. nagellak €3,95
6. hakken €29,95
7. broek €19,95
8. haardonut €2,95

Welke outfit vinden jullie het mooist? & Wat dragen jullie het liefste op een gewone schooldag?
Vergeet niet een reactie achter te laten en te volgen!
xxx Noor



3 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik heb je genomineerd voor de liebster award, kijk op mijn blog als je mee wilt doen :)
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je reactie! ♥