zaterdag 1 september 2012

Gastblogger Chloe: SweetBeauty

Heej iedereen!
Vandaag post ik mijn eerste gastblogger-post en interview Chloe.
 Ik kende haar al een tijd van haar blog Sweetbeauty wat ik overigens een GEWELDIGE blog vind! 
Ik heb haar 20 vragen gesteld en ik kan jullie vertellen dat Chloe een lief meisje is dat houdt van het leven en als ze mocht nu meteen vertrok om een GROTE wereldreis te maken en elk land van de wereld te bezoeken!
Als jullie Chloe ook graag beter wil leren kennen klik snel dan op meer lezen en lees dit geweldige interview!


BLOGVRAGEN
1.Over welke onderwerpen blog je?
Ik blog vooral over lifestyle, fashion en persoonlijke dingen. Maar af en toe ook over muziek of tv/films.

2.Hoe ben je bij de naam van je blog gekomen?
Ik was in het begin van plan om voornamelijk over beauty te schrijven. Maar na een tijdje begon in lifestyle en fashion toch heel wat leuker te vinden. Vandaar dus Sweetbeauty.

3.Naar welke bloggers kijk je op?
Mijn favoriete blogger is Teske van Teskuh.nl. Naar haar kijk ik dus ook het meeste op.

4. Hoe lang blog je al?
Mijn eerste post is geschreven op 12 juni 2011. Al iets meer dan een jaar dus.

5.Als je iemand beroemd mocht interviewen voor je blog wie zou dat dan zijn?
Leighton Meester! Zij is mijn rolmodel en 'idool'. En ik heb echt een heleboel vragen voor haar.


PERSOONLIJKE VRAGEN
5.Zonder welk beauty-product kan jij echt niet de deur uit?
Ik kan de deur uit zonder elk beauty-product. Want ik heb er geen moeite mee om even zonder make-up bijvoorbeeld naar de winkel te gaan. Maar zonder mascara zou ik wel niet kunnen leven.

7.Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Ja dat doe ik. Maar niet dat je dan ook meteen verliefd wordt op die persoon. Ik geloof dat je meteen een 'klik' met iemand kunt hebben, maar om verliefd te worden moet je iemand toch beter leren kennen.

8.Wat vind je de leukste fashion-trend van deze zomer?
De aztec-print is mijn favoriete trend van deze zomer. Maar als de zomer voorbij is ga ik die heus ook nog wel leuk vinden!

9.Welke landen of steden zou je graag nog gezien hebben?
New York staat helemaal vanboven aan mijn lijstje. Ik wil ook nog graag naar Griekenland, Portugal, Miami, Florida, Los Angeles,.. Het liefst van al wil ik gewoon heel de wereld zien.




10.Wie is jouw IT-girl?
Leighton Meester!

11.Naar wat voor muziek luister je het liefst?
Ik luister naar allerlei verschillende stijlen. Pop, rap, dubstep, R&B,...

12.Wat drink je het liefst bij Starbucks coffee?
Ik kom niet vaak bij Starbucks maar als ik er ben (ik ga vandaag naar Antwerpen dus dat wordt Starbucks!) koop ik altijd een frappuccino. Welke smaak maakt niet uit voor mij.

13.Je mag voor één dag gratis gaan shoppen, welke winkel doe je eerst?
Forever 21 omdat ik zeker weet dat ik daar iets leuk ga vinden. Maar aan de andere kant zou ik misschien beter naar een dure winkel gaan zoals bijvoorbeeld.. Chanel?



14.Wat zijn je favoriete tv-programma's?
Ik heb er heel veel! Gossip Girl, The Vampire Diaries, Degrassi: The Next Generation, Make It Or Break It, Pretty Little Liars, Awkward, Keeping Up With The Kardashians, Jersey Shore, Glee,...

15. Heb je naast bloggen ook nog andere leuke hobby's?
Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, te gaan joggen,...

16. Bunjee-jumping of skydiving?
Moeilijke.. Ik wil ze allebei graag wel een keertje doen, maar volgens mij geeft skydiving het leukste gevoel omdat je helemaal vrij kan bewegen. Bunjee-jumping lijkt me dan weer echt een kick te geven.

17.Beste concert?
Ik ben nog nooit echt naar een (betaald) concert geweest.. Van beroemde artiesten heb ik alleen nog maar Snow Patrol gezien bij het glazen huis van Music For Life, maar dat was dus gratis.

18.Kunnen je vriend(innen) op je rekenen?
Ja dat kunnen ze. Ik probeer toch altijd goede raad te geven als mijn vriendinnen met problemen naar mij komen en ik weet ook van mezelf dat ik zeker een geheim kan bewaren.

19.Wat is je grootste droom?
Goh, ik heb echt zoveel dromen.. Een van de grootste is naar New York gaan.

20.Hoe zou je jezelf omschrijven?
Ook een moeilijke.. Af en toe verlegen, sociaal, sarcastisch,.. Haha ik heb echt geen idee wat ik meer moet zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥