dinsdag 28 augustus 2012

Back to school VANS

Heey!
Iedereen kent VANS wel, en ken je ze niet? Dan stel ik je nu aan ze voor.
Het zijn sneakers uit Amerika die speciaal zijn om mee te skaten maar tegenwoordig dragen heel wat mensen ze. Ze bestaan al sinds 1966 maar zijn nu een HYPE.
Omdat ik ze alvast geweldig vind heb ik er een paar voor jullie klaar staan, je kunt ze kopen Zalando.nl of Zalando.be



€64,95


€69,95
€64,95

€84,95

Welke vinden jullie de leukste?
En wat zouden jullie erbij combineren?

Vergeet niet een reactie achter te laten en te volgen!
xxx Noor


3 opmerkingen:

  1. Ik vind de derde het leukste, maar neem toch liever een neutrale kleur (zwart of grijs). Wooow, ik wist niet dat vans al zo lang bestonden! Ik heb zwarte vans :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf heb ik ook Vans en mijn moeder ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die derde vind ik het leuktst, ik heb zelf ook vans in het mint groen
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je reactie! ♥