woensdag 22 augustus 2012

Tag: Let's get VERY personel

Bonjour iedereen!
Vandaag doe ik de Let's get VERY personel tag die ik gezien heb op de blog van Chloe, hij heet Sweetbeauty. Hij zag er zo leuk uit dat ik besloot hem ook te doen, dus ga comfortabel zitten (of liggen, wat jij wilt c:) en neem even de tijd om deze tag te lezen!



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Helemaal!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat moet toch wel al een tijdje geleden zijn geweest want ik kan me de laatste keer niet echt meer herinneren (: 

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Aangezien het nu redelijk warm is heb ik veel zin in een waterijsje!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn buurmeisjes, ik heb ze al een tijdje niet meer gezien aangezien ik weg ben maar nu heb ik echt super veel zin om samen gekke dingen te doen ;)


Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan denk ik geen, tien kinderen is toch een beetje veel lijkt me, volgens mij heb je maar weinig tijd meer voor jezelf over (:

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De tv staat aan dus die hoor ik nu ^^

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Mijn bed staat tegen de muur en tegen mijn nachtkastje. Hahaha wat een grappige vraag :D


Waar denk je op dit moment aan?
Aan hoe jammer ik vind dat de vakantie op zijn einde loopt... ik had nog zoveel dingen willen doen!
Dat wordt extra geniet van die laatste weken (:

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik denk het wel, tenminste dat probeer ik toch... Voor mijn beste vriendinnen sta ik de volle 100% klaar!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn broertje


Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben begin ik denk ik op mijn nagels te bijten ^^

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Bij mij is het simpel, doe je aardig tegen mij dan doe ik aardig tegen jou maar doe je onaardig tegen me dan ben ik ook snel weer weg haha :D

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk dat er nooit een vriend ofzo zal zijn die je helemaal 100% begrijpt, en dat vind ik oke want ik laat mijn problemen meestal voor mezelf en los ze ook zelf op maar mijn moeder weet wel altijd als er iets mis is maar ik denk dat elke moeder dat vanzelf weet ;)


Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Niet echt hahaa... ik ben geconcentreerd bezig met vragen beantwoorden ;')

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet letterlijk,

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, ik denk het niet. Natuurlijk heb ik soms van die momenten dat ik denk "Ohh waarom heb ik dat gedaan? Kon ik alles maar terugdraaien" maar ik denk dat dat normaal is en het hoort gewoon bij het leven. Alles komt weer op zijn pootjes terecht.



Vertel jij je ouders alles?
Meestal niet, maar het meeste vertel ik aan mijn moeder.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, maar ik zou hem wel helpen met stoppen.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Gelukkig niet!

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja maar dat houd ik liever privé, alleszins zijn het andere mensen dan ik nu leuk vind.
Ik denk dat dit komt omdat ik zelf verander en mijn interesses veranderen...


Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het hier en nu?
Ik denk meer aan het hier en nu en de toekomst, wat van je dag maken. En voor verder nog leuke dingen plannen. Het is niet dat ik nooit aan het verleden denk! Herinneringen boven halen met mensen waarmee je van alles beleefd hebt vind ik ook fantastisch!

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Als ik kan uitslapen slaap ik rond de 10u per nacht, als het school is twee uren minder denk ik :)

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk van wel, ik heb bijna nooit ruzie met mijn vriendinnen

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, helemaal niet!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Waterrrrrr ;')


Welk soort bed heb jij?
Een éénpersoonsbed. ^^

Hou je van de regen of haat je het?
Regen na een snikhete dag? HEERLIJK!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Toch niet dat ik me kan herrineren :D

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk dat ik een goed evenwicht tussen beiden ben.
Soms moet je dingen wel langst een pessimistische kant bekijken... 


Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Een vriendin en haar moeder.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The Hunger Games met een aantal vriendinnen

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ik kan jullie niet vertellen wie maar het was zeker iemand van wie ik het nooit verwachtte, inmiddels is alles weer goed ;)

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, geen PARTY misschien wel een sleep-over met mijn vriendinnen.
Samen voor avondeten zorgen een film kijken ZALIG!

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb er niet veel aan gehad, dus eigenlijk wel...


Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik ga liever naar een concert, daar wordt tenminste alleen de muziek gedraaid die jij mooi vind, kun je ook lekker op dansen :)

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, eigenlijk wel... Meestal hebben ze toch wel van elkaar weg.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik denk het niet, dat zou ik heel erg vinden!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik denk dat ik eerder basic dingen gebruik. Dagcrème wat mascara. Verder niet zo veel.
Ook vind ik het helemaal niet erg om zonder make-up de deur uit te gaan.


Ben jij snel jaloers?
Ik probeer nooit jaloers te zijn omdat ik dat één van slechtste eigenschappen vind die je kunt hebben. Ik probeer blij te zijn voor de ander. 
Als één van mijn vriendinnen naar me toe komt met de schoenen die ik altijd al wou hebben steekt dat natuurlijk wel even maar ik ben er snel over heen.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee... maar de week daarvoor heb ik een broek gekocht ;)

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Op dit moment niet.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, ik denk niet echt vaak aan hem

Wat doe je morgen?
Morgen ga op bezoek bij familie.
Wordt super leuk want dan zie ik al mijn neefjes en nichtjes weer!


Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee (:

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Hahahaa, mijn buurmeisjes! :D

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Dat denk ik niet...

Houd je van suikerspinnen?
Wie nu niet?!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Dat kan ik me niet meer herrineren :)



Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
In de auto tegen degene die naast mij zat ^^ 
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7/10

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee, niet echt...

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik denk tv kijken :)

Wat is je stemming op dit moment?
Lui, hahaha. Als dat een stemming is ;)
Ik zit gewoon ontspannen achter mijn laptop.


Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Mijn vakantie! Hij was echt SUPER!

Met wie was je gisteravond?
Met mijn gezin.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Mijn tante (:

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Hahahaa, dat is gelijk. Als het maar niet te lang duurt ;)

Heb je plannen voor dit weekend?
Ik ga naar familie.


Zo, dat was hij dan. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en hebben genoten van de inspirerende plaatjes!
Sta je te springen om deze tag over te nemen?
Ga d'r voor en laat het me zeker weten als hij af is!

Vergeet geen reactie achter te laten en me te volgen!
xxx Noor















2 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je reactie! ♥