maandag 20 augustus 2012

Film: Cyberbully


Onlangs zag ik de film cyberbully.
Ik wilde er graag een review maken dus hier komt ie :)

MovieMeter.nl zegt: Taylor is een mooie zeventienjarige middelbare scholier maar een beetje onhandig en ze is zich daar pijnlijk van bewust. Als ze voor haar verjaardag een computer krijgt, kijkt Taylor uit naar het vooruitzicht van vrijheid en onafhankelijkheid van het online gaan zonder dat haar moeder over haar schouder meekijkt. Taylor wordt echter al snel het slachtoffer van verraad en pesterijen tijdens een bezoek aan een sociale website. Ze is bang om haar klasgenoten en beste vriendin onder ogen te komen tot ze tot het uiterste gedreven wordt.
En geeft de film drie sterren



Ikzelf vind de film pakkend en inspirerend. Toen ik hem begon te kijken had ik er eigenlijk weinig verwachtingen van omdat veel mensen zeiden dat ze hem helemaal niet goed vonden. Het gaat inderdaad wel over pesterijen en is dus helemaal geen happy film, maar ik vind hem wel leuk bij elkaar gebracht.
Ik vind dat je hem zeker gewoon moet gezien hebben en zou de film zelf een score geven van 7/10


Hebben jullie deze film al gezien en welke score zouden jullie hem geven?

Vergeet niet een reactie achter te laten en te volgen!
xxx Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥