vrijdag 24 augustus 2012

Fruity Nails

Hye everyone!
Omdat het nog steeds zomer is en het in Nederland en België hartstikke warm is geweest wil ik jullie vandaag graag tonen hoe je Fruity Nails maakt. Ze zijn SUPER schattig en maken je outfit helemaal compleet. Het is helemaal niet moeilijk om ze te maken! Dus probeer het zeker thuis ook eens en laat me zeker weten of het is gelukt!





All you need is:


Nail-apps,
Het zijn kleine vormpjes die je in staafjes kunt kopen, met een speciaal mesje ervoor kun je er handig kleine plakjes van afsnijden maar met een breekmes ben je ook al aardig op weg.
Je kunt ze op verschillende sites kopen, die van mij komen van marktplaats.nl, je kunt ze ook op Ebay vinden. 

Een leuk lakje,
Onlangs heb ik dit leuke kleurtje gekocht dus besloot ik deze vandaag te gebruiken. Het lakje heet "off to maimi!". Een fel roos-achtig kleurtje vind ik voor Fruity Nails het leukst om te gebruiken. Zoals je kunt zien hebben de nagellakjes van Essence een andere lay-out gekregen. Ik vind ze alvast GEWELDIG!
Top coat,
De top-coat heb je nodig om een er een extra glans aan te geven maar ook om de nail-apps aan je nagels vast te maken.











Zo, laten we beginnen!


Zorg dat je begint met propere nagels. Zijn de jouwe nog vuil? Neem wat nagellak-remover en maak ze helemaal schoon. Je kunt ze ook nog knippen en veilen tot je mooie nagels hebt (:












Je kan beginnen met een base-coat maar dat heb ik hier niet gedaan want dit lakje dekt SUPER goed. Al na twee lagen zie je niets meer van je nagel! Hij is ook makkelijk aan te brengen en heeft een aangenaam borsteltje.










Als je nagellak droog is doe je er de top-coat op waarna je voor hij droogt de nail-apps erop legt. Gaat dit moeilijk met je handen? Dan kun je het ook met een pincetje erop aanbrengen.
Ik heb er nu drie op één nagel gedaan om jullie er meer van te kunnen tonen maar ik denk dat als je je hele hand doet het misschien mooier is als je er maar twee per vinger aanbrengt. Ik vind het persoonlijk ook mooier als ze in de liggen dan in  het midden van je nagel.
Sorry voor de minder goede foto, het licht was niet meer zo goed buiten ;)

Wat vinden jullie ervan?

Vergeet niet een reactie achter te laten en te volgen!
xxx Noor













1 opmerking:

♥ Bedankt voor je reactie! ♥