donderdag 29 augustus 2013

Back to school | In je Tas

Hee allemaal!
Vandaag laat ik je een aantal spulletjes zien die best wel eens van pas kunnen komen als je ze in je boekentas hebt zitten. Ik heb zo min mogelijk dingen bij elkaar gezocht want je moet natuurlijk ook nog je boeken in je tas krijgen. Dit zijn dus de meest belangrijke spulletjes.
Ik wil alvorens even sorry zeggen voor de niet zo goede kwaliteit van de foto's, deze zijn genomen met mijn iPod. Voorlopig heb ik nog geen camera.


We beginnen met haar benodigdheden. Speldjes en rekkertjes zijn altijd handig. En is het niet voor jou, dan zeker wel voor een vriendin.
Dit borsteltje heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Het is echt super handig! Je kunt het toevouwen zodat het niet veel plaats in neemt en het heeft ook nog eens een spiegeltje!

Gsm en portemonnee moeten altijd mee, dat is gewoon basis. Haha!
Ik weet dat je in veel scholen geen kauwgom mag dus je kan ook wat muntjes in je tas stoppen.

Na L.O/GYM of gewoon op een warme dag is het altijd handig om wat deo uit je tas te kunnen halen. Roller of spuitbus? Je neemt natuurlijk mee wat jij het handigst vindt. Ook kun je in plaats van deze grote bussen reisformaten vinden in de winkel. Ik heb ze al in Kruitvat zien staan.

Deze crème van Nivea kun je gebruiken als je droge plekken op je gezicht hebt, op je handen en zelf op je lippen. Ook komt hij in een handig formaat.
Lippenbalsem mag zeker niet vergeten. Deze is van Yves Rocher en ruikt naar frambozen, super lekker!
Misschien is dit een beetje raar maar veel scholen hebben de meest onhygiënische toiletten dus handen desinfect komt dan goed van pas. 


Wat stoppen jullie voor extra in je boekentas?
Groetjes,
Noor

Morgen meer Back to School!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥