dinsdag 4 februari 2014

Tag| And that's who I am

Er zijn al lange tijd geen posts meer verschenen op mijn blog. Dit mede omdat ik geen tijd had en mede omdat ik gewoonweg geen inspiratie had. Ik heb echter wel zin om weer te beginnen! 
Vandaag heb ik een tag voor jullie klaar, door middel van foto's vertel ik jullie wat meer over mezelf. Voel je vrij deze tag over te nemen. Laat ook meteen een linkje achter in de comments dan kan ik het ook meteen lezen. Hou ik van!



Chocolademousse, chocoladefondue, chocolademelk, chocoladetaart, brownies, chocolade-ijs, chocoladepudding, wie begint er nu niet te watertanden bij deze woorden?



Ben ik altijd al geweest. Als kind klom ik vaak in de bomen en deze hoogtes kon (en kan) ik nog wel aan maar vanaf een tien tal meters hoog (bijvoorbeeld op een hoogteparcours) gaat mijn hart toch heel wat sneller slaan.

Kort samengevat, ik ben verslaafd aan boeken lezen. Het is zo moeilijk om een goed boek 's avonds weg te leggen!
(Ik ben van plan om een aantal posts te schrijven over goede boeken die ik gelezen heb dus laat me zeker weten of je dat graag leest!)





Dit moet ik waarschijnlijk even uitleggen. Het is niet dat ik een of andere drang voel om van alles wat ik doe een lijstje te maken. Soms maak ik lijstjes van boeken die ik nog wil lezen of films die ik nog wil kijken en er is iets in het maken van deze lijstjes dat me gelukkig maakt.



Wie houdt daar nu niet van? Haha!

Ik ben geboren in Europa, niet in de derde wereld en mijn gezin stelt het financieel goed. Ik ga naar school, krijg goed te eten en heb warme kleren. Daar ben ik heel dankbaar voor. 
Daar probeer ik mezelf aan te herinneren als ik eens geen zin heb om naar school te gaan of me niet zo goed voel. 

Pesten is niet oké. Er wordt vandaag de dag al veel aan pesten gedaan maar het probleem is zeker nog niet van de baan. Ik wil daar graag iets aan doen maar op dit moment zou ik niet weten hoe.



Ik speel piano en af en toe probeer ik eens een beetje te zingen, niet dat ik het kan. Haha!



Groetjes!



2 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je reactie! ♥