maandag 26 augustus 2013

Back to school | outfit inspiration

Hallo allemaal!
In de tweede post van de Back to school-serie die ik op mijn blog doe ga ik drie verschillende outfits tonen die jullie kunnen dragen naar school. Het is bewust "inspiratie" omdat ik er de prijzen en merken niet bij heb gezet toen ik de collages maakte. Deze looks kun je makkelijk namaken met kledingstukken die je al in je kast hebt hangen of dingen die makkelijk te vinden zijn in winkels. Ook kun je natuurlijk bepaalde kledingstukken vervangen door gelijkaardige of je gewoon laten inspireren. Hoe dan ook, zorg dat je je zeker comfortabel voelt in de outfit die je kiest voor school!
1. 



De eerste outfit is casual en comfortabel. Iedereen heeft wel een jeansbroek, deze kun je combineren met een zwarte t-shirt met witte letters en een geruit hemdje eroverheen.
Om de outfit een "schattig" kantje te geven kun je er sandaaltjes onder dragen en verschillende accessoires. 
De zwarte tas vind ik persoonlijk super mooi, en je kunt er al je boeken in kwijt!


2.
Deze look is meer "girly" door het lichtroze en het mintgroen in de t-shirt, (dezelfde leuke) tas en schoenen. 
De grijze rok komt tot op je enkels en is van een rekbare stof. 
Een jeansvestje eroverheen en natuurlijk een nerd-brilletje. We willen er wel professioneel blijven uitzien... Haha!


3.
Dit is een meer geklede outfit met een edgy touch. Het hemd, de broek en de tas ogen erg chique maar de vest en schoenen maken het dan weer stoerder.
Een strikje in je haar en voilĂ !


Welke outfit vonden jullie het leukste?
Groetjes,
Noor

Morgen meer Back to school!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥