zondag 25 augustus 2013

Back to school | Tag


Toegegeven, school komt nu echt wel dichtbij. Nog maar een weekje! 
Dat is dan ook de reden dat ik deze Back to School Tag doe. Ook daag ik elke blogger uit hem te doen voor het schooljaar weer begint. 
Veel plezier!



1. Naar welk jaar ga je?
Ik zelf ben 15 jaar en ga naar het vierde middelbaar.

2. Waar kijk je naar uit dit jaar?
Al mijn vriendinnen weer zien, weten hoe mijn nieuwe leerkrachten de dingen aan pakken enzovoort.

3. Wat vind je het leukste aan je voorbereiden om terug naar school te gaan?
Nieuwe spulletjes kopen, boeken kaften en versieren.


4. In welk jaar zat je toen je voor het eerst make-up ging dragen?
In het derde middelbaar denk ik maar toen droeg ik niet zo veel make-up naar school. Nu nog altijd niet.



5. Wat zijn je favoriete "back to school"/ herfst trends voor dit jaar?
Voor de herfst vind ik lange "comfy" truien echt super leuk! Ik heb er nu één gekocht.

6. Waar koop je je schoolspullen?
Meestal in de Hema. Daar vind ik de leukste spulletjes.

7.  Zal je een tas of rugzak dragen dit jaar?
Een rugzak, dat vind ik handiger.

8. Wat zijn drie non-beauty spulletjes die je in je tas/rugzak MOET hebben?
Water, gsm en kauwgom.

9. Wat zijn drie beauty spulletjes die je in je tas/rugzak MOET hebben?
Handcrème, lippenbalsem en deodorant.




10. Welke haarstijl zal je het meeste dragen en welke producten gebruik je voor je haar?
Wat ik het meeste draag is een dot. Als mijn haar niet zo mooi is die dag breng ik het gewoon snel samen, super handig.

11. Welke make-up producten zal je het meeste dragen naar school?
Meestal draag ik gewoon wat concealer, mascara en lippenstift.

12. Welke kledingstukken en accessoires zul je "rocken" dit jaar?
Ik hoop heel wat verschillende stijlen te proberen dit jaar en me niet vast te klampen aan één.


Neem deze TAG over als je dat graag wilt!
Groetjes,
Noor

Morgen meer Back to School.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥