maandag 17 februari 2014

Best of Broadway

 
Best of Broadway
Dit NYC oogschaduw palette kocht ik ongeveer een jaartje terug en ik vind hem nog steeds helemaal geweldig! Ik ben weg van de kleurencombinatie die naar mijn zeggen prachtig  staat bij bruine ogen. Dat was ook aanvankelijk de rede dat ik dit palette kocht. 
Ik heb voor jullie een ooglook gemaakt met alle kleuren, klik op meer lezen om hem te bekijken!




Om te beginnen heb ik een oogschaduw-basis op mijn ooglid en een beetje eronder mijn ooglid aangebracht. Het tweede kleurtje (champagne) ging over het hele ooglid heen en het derde kleurtje (bordeaux) in de tweede helft van het ooglid. Het zwarte bracht ik aan in de arcade-boog en als highlight het zalmroze in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot.
Persoonlijk denk ik dat deze look het mooiste zou zijn met een nude lipstick en een klein beetje bronzer.

Groetjes,
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je reactie! ♥