donderdag 6 februari 2014

Yoga

Yoga!
Om mijn conditie in stand te houden probeer ik meermaals per week een cardio-training in te lassen, lopen en fietsen zijn mijn favorieten. Meestal doe ik daarna ook nog een korte kracht-training waarna ik uit stretch om stramme spieren te voorkomen. 
Ik heb gemerkt dat ik het heel erg fijn vind dit grondig te doen en ben wat yoga-oefeningen gaan opzoeken op weheartit. Uiteindelijk ben ik heel interessante yoga-work-out tegengekomen die ik jullie graag wou laten zien!



Interessant weetje; niet alleen helpt yoga de soepelheid in je spieren te verbeteren, het verminderd ook je stress en verbeterd je bloedcirculatie en ademhaling!



Interessant weetje; Amerikaanse fitnessbedrijven bieden yoga-lessen aan om huisdieren terug in vorm te krijgen!



Interessant weetje; Lance Armstrong deed regelmatig yoga-oefeningen in voorbereiding op de Tour de France.



Veel succes!
Groetjes,
Noor


1 opmerking:

  1. Lijkt me heerlijk om eens te doen. Misschien ga ik het binnenkort met mijn zusjes doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je reactie! ♥