vrijdag 7 februari 2014

Trend| Hoeden

Hoeden!
Deze trend is al een tijdje aan de gang en ik vind hem helemaal te gek! Perfect wanneer je een badhair-day hebt en het staat ook nog eens heel leuk!
Je kunt hoeden op heel veel verschillende manieren stijlen. In de meeste gevallen staat het heel erg chique maar het kan je outfit ook een boho-twist geven.


Deze outfit ziet er erg klassiek uit maar hij spreekt mij toch aan. Ik draag graag bordeaux kledingstukken, daarom ben ik helemaal weg van het rokje en het jasje. De hoed past er ongelooflijk goed bij!


Deze elegante hoge hoed maakt deze glamoureuze outfit helemaal af. Rode lipjes, zilveren oogschaduw, eyeligner: helemaal perfect!

Van de drie outfits zou ik deze het liefst aantrekken. Het leren jasje en geruiten hemd zou ik meteen aantrekken. Natuurlijk ook de hoed!








2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Zelf draag ik eigenlijk nooit een hoed maar ik vind het altijd wel heel leuk staan bij anderen! :)
    Liefs,
    Iris x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste outfit vind ik echt super mooi! :) Ik vind hoeden bij mezelf niet zo leuk staan, weet ook niet goed hoe ik het leuk kan combineren :p

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je reactie! ♥